CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, May 8, 2011

HAPPY MOTHER'S DAY!

Hehehehe.... sekali sekala perasan apa salahnyer... Tp aku tau betapa kurengnyer aku dlm ilmu jadik MAMA ni walaupon hakikatnya aku dah ada 3 org anak. Kadang2 rasa mcm aku ni tak sehebat Mak aku yg boleh jaga 11 org anak dgn jayanya. Aku? 3 org pon tak terjaga. Pening kepala bila kena dgr pergaduhan yg tercipta dek punca remeh temeh. Aduss.... Tp sapa ler aku nak mengadu sbb aku tau ada org yg lebih pening drp aku.... Pendek citer... aku pasrah. Redhoo... Aku terima dgn hati yg tulus mulus....


So dear all mothers... whoever & wherever you are....

Tomei, kan imej ni? Bayangkan dr sekecik tu kaki anak2 kita hinggalah sebesar atau mungkin lebih besar drp kita.... Wah! Cam tak caya. Rasa mcm nak putar balik masa. Saat anak2 jadi baby....owhhh... so sweet... Hajat nak tambah satu lagik baby tu ada tp boleh ker? Tak daya ku nk jwb. Allah jer yg tau. Kalau ada rezeki, adalah. Kalau dah tersurat 3 jer, aku terima... Alhamdulillah, sekurang2nyer... ada lelaki, ada pompuan. Aku sepatutnya bersyukur sbb nun di luar sana, ada yg blm ada rezeki langsung. Berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul. So aku tak leh komplen2. Kena pikir positif2 jer.... Walau kdg2 airmata tumpah sekali sekala waktu jd Mama, tp itu kan dugaan. Aku tak boleh putus asa. Yakin boleh! Cewah!


Apa yer azam pada Hari Ibu tahun ni? Rasanya aku nak jadik...

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-
-
-

Amin!!!!!


Oh lupa nak citer, tahun ni, sambutan hari Ibu disambut di Restoren Jeti 3 Beradik. Soeeii... takder snap photo sbb sibuk melantak. Lapar sgt... hehehe.... MCA belanja sakan... kami 5 beranak plus Mak, Abah & adik bongsuku Kimi. Aku sempat bagi hadiah hari Ibu kat Mak. Hrp2 Mak suka terima perfum & purse tu. Tp tgk jer Mak dah tau Mak suka... Siap pakai perfum tu terus..... ini sudah bagus...


p.s. Ada byk citer terutama kisah percutian hujung minggu di Hatyai tp nanti ler yer sbb nk rehat... Kena tidor... esk keje... hehehehe....

No comments: