CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 14, 2010

Spageti Ala Mak Ku Kembali!

Hiksss.... dah bersawang rupanyer rmh ni... lama sgt tak jenguk... Tp...apa kn daya...ku cuma insan biasa (cewah! berdrama ler pulak!)... Kalau korang nk tau, byk sgt projek nk buat speseli cuti2 skola nie... Kenape? Korang tak caye? Ni yg hangit ni! Wa mmg tulus ikhlas mau bg info baekk punya... Bukti terang benderang ada di rmh yg satu la (blog le.. bkn somi dua)... Pi le jenguk SINI. Byk giler projek2 spjng cuti nie... Dh kematu jari jemariku... Lenguh serba serbi sendi2ku.. Padan muka aku! (well... mmg dah padan pon.. ahak..ahak..)

Kemarin setelah berminggu2 ataupon berbulan2... aku berjaya gak akhirnya... Takder aper.. Ada permintaan sorang budak junior nk tgk gambaq "SPAGETI ALA MAK" nukilan si mama sempoi mcm aku..aka ibu yg jareng2 masuk dapor... hahaha! Buat apa nk malu... Dh mmg betoi. Aku tau le MCA aku masak lg canggih drp aku... Mcm aku kata td... Sapa la ku.. Aku cuma insan biasa... hehehe..

Ni ler rupanye...
Slamat mnjamu mata yek!

kalau berkenan nk cuba, resepi nye ada... Jenguk le SINI. Ditanggung halal...

Kemarin lps jaga periksa, anak2 nk mkn makaroni yg aku buat 2 hari lps... Jgn tak caya.. anak2ku peminat no. 1 masakan aku... hehehe... Nk tau mcm mana rupanya, tungguuuu...

Ha! Ni le benda yg masuk perut anak2 & perut aku sekali...
(mangkuk, botol, pinggan, sudu, alas meja, meja, kerusi, pompom tu... tak masuk yer...)

Heran tgk ada telur dadar ala pizza VG yek? Ha! Itu satu lg menu spesel aku. Korang sgt ler bertuah sbb aku tersgt le baik ati nk kongsi resepi2 spesel aku hari ni... Tungguuu...

p.s. mood tgh baik sbb hasil kerastgn ku menjadi... yabedabedu...!

No comments: