CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, October 10, 2010

Juara Tebar Roti Canai!

Wahai kekawan semua.... di mana pun anda berada.... ada perkhabaran untuk makluman anda semua...

Hakikatnye... citer ni dah lapuk pun tapi wa tak kira... wa nak gak kongsi dgn korang....

Sempena Hari Koperasi 2010, Koperasi SMK Bt 5 telah menganjurkan beberapa acara menarik.... hehehe... Di antaranye tak lain tak bukan Pertandingan Tebar Roti Canai kategori Guru & kategori Pelajar.... Pertandingan Tek Tarik pon ada. Jom kita tgk penebar2 roti canai idaman satu Malaya....

Yg pertama tebar tak lain tak bukan En. Abdul Aziz b. Selaiman.
Sporting sungguh Pengetua kami tau!!!
macam pro, kan?

Seterusnya, our PK HEM... En. Aziz....
berseri2 ye masa menebar tu...

Then.... Mr. Richard!
siap pakai glove.... mmg cool
Tgk gambar ni, kpd yg rindu Mr Richard blh tatap buat ubat rindu
(For your info, Mr Richard dh bersara sblm pose)

Mmg meriah
tapi udah2 le tu sbb aku nak kaborkan
sape dia
JUARA TEBAR ROTI CANAI 2010
dan pemenangnya
juaranya
championnya
jaguhnya
tak lain tak bkn
ada sorang je
yg masuk pertandingan ni
sbb nak try tebar
nak tau mcm mana rasa jdk penebar roti canai
padahal tebar roti jala pon tak reti...
(let the drum roll......)
Juara Tebar Roti Canai
No. 1
Kategori Guru
yang memenangi...
HAMPER BESAQ
itu
adalah
-
-
-
-
-
-
-
-
AKU!!!!!!
hahahaha!!! (gelak besaq ni!)

ni le gambaq hamper yg aku menang.
Aku jamin aku tak kidnap hamper ni tau
sbb sememangnya aku le JUARA!
Korang jgn lak tak caya...
Sapa sangka aku ni
berbakat gak jdk Penebar Roti Canai
Blh buka gerai lps ni...
hihihi....

p.s. Aku sendiri tak sangka blh menang smpai ke tahap masa penyampaian hadiah, aku sendiri takde di tpt kejadian... alahai...........

No comments: